Kalevi Kanervalle Puurtajanmalja!

15.2.2023

Puurtajanmalja ja Kalevi

Sivistystoimenjohtaja Pentti Halonen, Kalevi Kanerva ja kaupunginjohtaja Johanna Luukkonen

Hyvinkään ensimmäisessä Urheilugaalassa ystävänpäivänä 14.2 palkittiin urheilijoita, taustatekijöitä, joukkueita ja urheilutekoja sekä myönnettiin Puurtajanmalja-tunnustus.

Hyvinkääsalissa juhlallisessa Gaalassa Puurtajanmalja luovutettiin Hyvinkään Hiihtoseurassa kauan vaikuttaneelle Kalevi Kanervalle. Hän on pitkään seurassa toiminut puuhamies ja seuran nykyinen kunniapuheenjohtaja. Puheenjohtajana (1999-2020) toimiessaan hän johti seuraa loistavalla esimerkillä sekä ahkeralla ja väsymättömällä työllä. Oman kilpailu-uran jälkeen Kanerva on nähty monenlaisessa talkootyössä, joista Paukunharjun majan remontointi ja kunnossapito on ollut erittäin merkittävä ponnistus. Nykysellään Kanerva toimii myös maastohiihdon teknisenä asiantuntijana.

Onnittelut Kaleville. Hän jos kuka on Puurtajanmaljan tuunnustuksen ansainnut!