Hyvinkään Hiihtoseuralle uusi puheenjohtaja.

1.1.2021

Kalevi Kanerva (vas) luovutti Hyvinkään Hiihtoseuran puheenjohtajannuijan Arto Tölmälälle.

"Hiihtoseuralla on tällä hetkellä hyvä "draivi" päällä"

Aamuposti 30.12.2020

Vuodesta 1999 Hyvinkään Hiihtoseuran puheenjohtajana ollut Kalevi Kanerva sai itselleen jatkajan pitkään hiihtoseuralaisena olleesta Arto Tölmälästä vuoden lopussa pidetyssä seuran vuosikokouksessa.

Kanerva muisteli tilaisuudessa menneitä kahta vuosikymmentä hyvin vaihtelevaksi ja mielenkiintoiseksi ajaksi, johon ovat liittyneet seuran talouden tasapainottaminen sekä aktiivisen maja- ja seuratoiminnan ylläpito, kerrotaan seuran tiedotteessa. Tärkeimpänä Kanerva piti – kuten aina ennenkin – keskeisten seuratoimijoiden muistamista, kuten entistä puheenjohtajaa Erkki Puupposta ja yhtä keskeisimmistä aktiiveista ja perustajista Matti Santapukkia poikineen. Lisäksi hän nimesi Jouko Niemen, jolta seura sai vaikeimpina aikoina tukea talkootoimin ja joka myös tunnetaan hyvänä hiihtäjänä – kuten sisarukset Tarja ja Anttikin.

Arto Tölmälä otti puheenjohtajan tehtävät ilolla vastaan.

– Hiihtoseuralla on tällä hetkellä hyvä "draivi" päällä. Osoituksena on hyvin toimivat nuorten hiihtokoulu ja kilparyhmät. Seuralla on aktiivisia kilpailijoita pitkälti toistakymmentä, Tölmälä sanoo tiedotteessa.

Erityisesti Tölmälän mieltä lämmittää viime vuosina paikkansa vakiinnuttanut nuorten aloittelijoiden hiihtokoulu, josta seuraa kertoo saaneensa hyvää palautetta. Hiihtokoulu jatkuu 11.1.

Perinteisen Hyvinkää Hiihdon seura järjestää 7.2.2021. Tapahtuma on järjestyksessään 24:s.

Uuden puheenjohtajan lisäksi seuran johtokuntaan tuli pieniä muutoksia entisten aktiivien ottaessa uusia tehtäviä. Varapuheenjohtajana aloittaa Eija-Maija Viirret, sihteerinä Joni Tonteri ja rahastonhoitajana Rea Heijasto.