Masters World Cupin yhteenveto 2019

Alpo Virtanen
Tapio Wallenius
Eila Kaakkolahti ja voittoisa F04 joukkue

Kisat päättyivät ja vielä päätöspäivänä saatiin seuralle kultamitalisti. Eila Kaakkolahti hiihti kolmannen osuuden voittoisassa F04 sarjan suomalaisjoukkueessa.

Näin ollen Hiihtoseuralaisten kokonaissaldo kisoista oli 5 kultaa, hopea ja pronssi.
Alpo Virtanen saalisti mitalikokoelmansa kolme kultamitalia M10 sarjassa. Viestissä M10 sarjassa Alpon toisen osuuden jälkeen sijoitus oli vielä toinen, mutta lopulta oli tyytyminen neljänteen sijaan. Tapio Wallenius otti täyden värisuoran ollen mitaleilla jokaisessa henkilökohtaisessa MM-startissa.
Eila Kaakkolahti oli päätös-, eli viestipäivän seuran ainut mitalisti viesti kullallaan. Avausmatkan vapaan Eila hiihti W07 sarjan 15 km:llä ollen 8. 10km 5. ja 30 km 7.
Tapio Ikäheimonen hiihti M09 sarjan 30 km kisassa 15. Ikäheimosen avuskisa 15 km perinteisellä ja pikamatka 10 km:llä toi 21. sijan kumpaisestakin.
Onnittelut seuran puolesta koko joukkueelle.