Masters World Cupin yhteenveto

Tapio Wallenius
Tapio Ikäheimonen
Eila Kaakkolahti

Kisat siis käytiin Minnesotassa USA:ssa 19-26.1. Menestystystä tuli kisojen alusta lopuun. Kokonais mitalimäärä Hiihtoseuralaisten osalta nousi 10 kpl:seen. 5 kultaa, 2 hopeeta ja 3 pronssia.

Alpo Virtanen oli Kolmella kullalla ja hopealla suurin mitalirohmu.
Voitot tuli yli 75 v. sarjassa 5 ja 15 km perinteisen kisasta sekä viestistä. Ainoastaan ensimmäisen päivän perinteisellä 10 km pääsi voitto lipsahtamaan Norjaan.

Tapio Wallenius saavutti samassa sarjassa viesti kullan ja pronssia 10 ja 15 km perinteisen matkoilla ja 4. 5 km perinteisellä vain hiukan mitalista jääneenä.
Ensi talvena Tapsa hiihtääkin pojat yli 80v. sarjassa!

Tapio Ikäheimonen sai kultaa yli 70v. sarjan voittaneessa viestijoukkueessa. Hyviä sijoituksia tuli myös perinteisen 10 km 5. 30 km 7. ja 5 km 8.

Eila Kaakkolahti vastasi vapaan mitaleista. Päätöspäivänä olleesta 30 km kisasta tuomisena on hopeaa. Alkupäivinä Eila saavutti 15 km vapaan pronssin.
5 km perinteisellä oli 5. Ja sarjahan on tytöt yli 60v.

Hiihtoseura onnittelee seuran mitalisteja.

Ohessa linkki kaikkiin tuloksiin: http://www.loppet.org/mwc2018/results/