Alpo Maailman Mestariksi, Sanna-Marille pronssia.

6.3.2017

Master World Cup on parhaillan käynnissä Sveitsin Klostersissa. Hyvinkään Hiihtoseuran Alpo Virtanen on voittanut M10 sarjan 5 km perinteisen kisan. Sanna-Mari Virtanen-Frey hiihti puolestaan pronssille F4 sarjassa niinikään 5 km perinteisellä matkalla

Alpolle mitali oli jo toinen, eilen 5.3 Alpo ennätti hiihtää 10 km perinteisen matkalla hopeaa. Mitalitiliä kasvatti myöskin Hiihtoseuraa edustava, Sveitsissä asutava, Sanna-Mari, joka hiihti F4 sarjassa upeasti kolmanneksi. Sanna-Marillekkin matka oli toinen. Lauantaina tuloksena oli hieno 4. sija 10 km vapaan kisassa. Seura onnittelee mitalisteja.
Hienosti hiihti myös Tapio Wallenius ollen M10 sarjan 6. 5 km perinteisellä.
Kisat jatkuvataina 10. päivään asti. Pyritään saamaan kattavampaa raporttia kunhan saadaan mestareita kunhan kotiutuvat.