Kaksi kuvaa vuodelta 1964

31.1.2017

Talkooväkeä Hännisen Sampon pellolla 24.8.1964. Vasemmalta Yrjö Kuki, Antti Norrena, Osmo Varjonen, Voitto Jokinen, Vilho Jaatinen, Vilho Komi, Voitto Mäenpää, Tage Andersson, Veijo Hovi, Tauno Mustonen, Matti Kuisma, Aune Silvennoinen, Kauko Koivuniemi, Timo Kuhmonen.
Talkooväki kokoontuneena Hännisen Sampon pihalle 24.8.1964. vasemmalta: Vilho Jaatinen, Yrjö Kuki, Jaape Heikkinen, Veijo Hovi, Antero Semilä , ? , Aune Silvennoinen, Matti Kuisma, Tauno Mustonen, Tuula Mäenpää, ? , Tage Andersson, Kaija Mäenpää, Voitto Mäenpää, Kauko Koivuniemi, Antti Norrena ja Vilho Komi joka myös toimi seuran maatalousjaoston vetäjänä. Muutama henkilö tunnistamatta, tunnetko sinä kuvan henkilöitä?

Auta tunnistamaan kuvan henkilöt. Kuvaa klikkaamalla saat suurennoksen.