ILMOITTAUDU TREENIRYHMÄÄN

Hyvinkään Hiihtoseuran TREENIRYHMÄ 2024-2025.
Treeniryhmä on tarkoitettu n. 8 vuotiaasta vanhemmille. Vetäjänä Hanna, Johan ja Jukka.
Ryhmä treenaa kesällä 1-2 krt. viikossa, mutta elokuusta kesätauon jälkeen vähintään kahdella viikkokerralla. Ryhmässä kokeillaan mm. rullahiihtoa sekä muita erilaisia lajinomaisia treenejä. Hopeasompaikäiset ja vanhemmat osallistuvat harjoituksiin samaan aikaan, mutta harjoitukset sovelletaan ei ikäisille ja tasoisille sopiviin pienryhmiin.
Lisäksi ryhmäläiset voivat halutessaan osallistua piirivalmennukseen, leireille sekä viikonloppuextroihin.

Ryhmän ohjelma ja ilmoittautuminen harjoituksiin tapahtuu Suomisport-sovelluksella. Liity ryhmään suomiportissa LINKKI ja lataa Suomisport sovellus Google playstä tai Apple Storesta ilmoittautuaksesi harjoituksiin.

Treeniryhmän vuosimaksu on 200€
Suoritetaan Hyvinkään Hiihtoseuran tilille: FI69 1029 3000 3110 26
(sis. valmennuksen, extroja mm Helatorstain rullasuksikokeilun, ensilumenladun treenit, treenivinkit esim. kesätauolle, seuran jäsenmaksun sekä joitain kilpailumaksuja).

Lisäksi erikseen tulee ostaa Hiihtoliiton Ski-lisenssi 27€ (alle 12v sisältää vakuutuksen ja lisenssin) tai Hiihtoliiton kilpailulisenssin.

Ilmoittautua voi täyttämällä alla oleva lomakeen ja painamalla LÄHETÄ

*

Seura julkaisee valokuvia tapahtumista, kilpailuista ja harjoituksista omalla nettisivullaan
sekä muilla tiedotuskanavillaan, Facebookissa ja Instagramissa.
Saako seura julkaista sinusta valokuvia?

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.