Polkujuoksu 2024

SARJAT, MATKAT JA OSALLISTUMISMAKSUT

Kilpasarjat:

• Pojat / Tytöt alle 12, 14, 16 v. 4 km 5€
  • Miehet / Naiset 8,5 km 15€ - yleinen ja seniorit (yli 55 v)
  • Alle kouluikäisille on oma pieni, noin 150 metriä pitkä lenkki, osallistuminen ilmaista. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Osallistumismaksuun kuuluu polkujuoksu, ajanotto, huolto maalissa ja matkalla sekä peseytyminen maalissa.

Kisaan otetaan 200 juoksijaa!

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittaudu kisaan TÄSTÄ
Kisaan otetaan 200 juoksijaa ja osallistuminen tulee maksaa ilmoittautumisajan puitteissa
tilille FI83 5062 0320 3103 56 / Hyvinkään Juoksijat. Maksun viestiin lisää nimesi ja sarjasi.

JÄLKI-ILMOITTAUTUMINEN

Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista kisa-aamuna kisatoimistossa,
jolloin hinnat ovat 5€ korkeammat.
Kisapaikalla maksutapoina käyvät yleiset pankki- ja luotokortit, mobilepay ja käteinen.

REITTI JA HUOLTO

Reitti mennään noin 8,5km lenkki ympäri kerran. Reitin varrella on yksi huoltopiste noin 5km kohdalla, sekä toinen maalialueella. 21 km reitti julkaistaan myöhemmin.

Juniori-sarjoissa juostaan 4 kilometrin lenkki. Huoltona toimii maalialueen huoltopiste.

Reitti on merkitty nauhoin.

Maksimiaika suoritukselle on kolme tuntia.

AIKATAULU

8:00 Kisatoimisto aukeaa ja jälki-ilmoittautuminen alkaa

10:00 Jälki-ilmoittautuminen sulkeutuu

11:00 Yhteislähtö kaikille matkoille

14:00 Maali sulkeutuu

PALKINNOT

Jokaisen sarjan voittajat palkitaan. Lisäksi kilpailussa arvotaan osanottajien kesken arvontapalkintoja,
jotka voi noutaa infosta kilpailun jälkeen.
Kuntosarjassa vain arvontapalkintoja

KAHVIO

Kilpailupaikalla on kahvio, jossa on tarjolla virvokkeita ja pikkupurtavaa.

PYSÄKÖINTI

Pysäköinti on kilpailukeskuksessa.

VAKUUTUKSET

Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien taholta vaan jokainen osallistuu tapahtumaan omalla vastuullaan. Osallistujille suositellaan kattavaa vapaa-ajan vakuutusta.

ENSIAPU

Ensiapu sijaitsee kisakeskuksessa.

SÄÄNNÖT

Noudatamme Polkujuoksijan etikettiä ja kilpailusääntöjä, jotka velvoittavat kaikkia kilpailuun osallistujia ja heidän huoltajiaan. Tärkeimpinä asioina muun muassa:

• Kaikenlainen roskaaminen on kielletty ja voi aiheuttaa suorituksen hylkäämiseen.
  • Oikaiseminen hyöty tarkoituksessa on kielletty ja voi aiheuttaa suorituksen hylkäämiseen. Jos eksyt reitiltä, palaa samaa reittiä takaisin.
  • Olet velvollinen antamaan ensiapua kanssakilpailijalle, tilanteen niin vaatiessa.
  • Keskeyttämisestä on ilmoitettava järjestäjän edustajalle

Sosiaalinen media

Jos haluat käyttää tapahtuman tunnuksia sosiaalisessa mediassa, käytä tunnusta #PaukunharjunPolkujuoksu tai #Paukunharju.

Hyvinkään Hiihtoseuran ja Hyvinkään Juoksijoiden järjestämä polkujuoksu Hyvinkään Hiihtoseuran majalla Paukunharjulla. Kilpailukeskus osoitteessa Paukunharju23, Hausjärvi (ks. Google Maps). Opastus kilpailupaikalle Monninlinjalta.

Kisatoimistona toimii Paukunharjun maja.

Reittikartta