Hyvinkään Hiihtoseura

Seuran sääntömääräinen kevätkokous pidetään Paukunharjulla.
Hiihtoseuran aikuisurheilijat hiihtivät Tampereella Kunto-Pirkkojen järjestämässä vapaa tyylin SM-Kisoissa kolme kultaa ja hopean.
Talven viimeiset nuorten SM-Kisat hiihdettiin Haapajärvellä ja Hiihtoseuran Ida Tonteri jatkoi tasaisen hyviä hiihtoja N18 sarjassa kumpanakin päivänä.
Perttulan kentällä ja kokoontuminen jäähallin hiekkaparkissa.
Kisat päättyivät ja vielä päätöspäivänä saatiin seuralle kultamitalisti. Eila Kaakkolahti hiihti kolmannen osuuden voittoisassa F04 sarjan suomalaisjoukkueessa.
Ida, Aino, Meeri ja Julia kävivät Lahden Hiihtoseuran HALTON-hiihdoissa ihan hyvällä menestyksellä.
Eilen vuorossa oli perinteisen pitkät matkat, joka tarkoitti meidän pojille 15 km matkaa.
Hiihtokoulun harjoituskilpailu pidettiin kirpeässä pikku pakkasessa Perttulan laduilla.
Alpo Virtaselle kaksi kultamitalia ja Tapio Walleniukselle hopeaa ja pronssia veteraanien MM-kisojen avauspäivinä Peitostölenissä.
Maaliskuun lumet hyödynnetään muutamalla hiihto harjoituksella ja kilpailuilla.
RSS ATOM