Avoimet HYVINKÄÄN MESTARUUSHIIHDOT

21.3.2018

Kilpailu käytiin 21.3.2018 klo 17-19 Perttulan tykkilumella loistavissa olosuhteissa. Pieni pakkanen haittasi tuulisella paikalla yleisöä ja huoltajia, mutta ei juuri kilpailijoita.

Kilpailu oli samalla Hiihtoseuran mestaruuskilpailut.

Kisassa kokeiltiin mm. iltarasteilta tuttua "kahden tunnin aikana starttaamista" ilman ennakkoilmoittautumista. Pientä viilattavaa systeemi kaipaa, mutta kaikille taidettiin saada aika ja järjestäjillä on vuosi aikaa kehitellä seuraavaa tapahtumaa.

Osallistujia oli kiitettävä määrä eli 55 kpl. Tapahtuman isäntänä oli K-Rauta Hyvinkää. Suuri kiitos. Kiitos myös Hyvinkään Prismalle tarjoiluista.

Palkinnot jaettiin jokaisen sarjan kolmelle parhaalle. Osa hiihtäjistä kerkesi lähteä lämmittelemään ennen palkintojen jakoa koska useampi pytty jäi jakamatta.
Palkintoa voi kysellä jälkikäteen Kalevilta numerosta 040 768 7131

Kilpailun tuloksiin pääset klikkaamalla TÄSTÄ