Monoset pääsarjojen voittoon Marwe-rullahiihdoissa.

17.8.2014

Janne Mononen Vantaan Hiihtoseurasta ja Laura Mononen Hämeenlinnan Hiihtoseurasta putsasivat palkintopöydän parhaista palkinnoista, kun kumpainenkin voitti sarjansa Marwe-rullakisoissa. Sään suosiessa saatiin kisat pidettyä ja kehujakin radasta ja järjestelyistä saatiin kovasti. Sahanmäen reitin varrelle oli saapunut myös kiitettävä määrä yleisöä, osin siksikin että olympiavoittaja Sami Jauhojärvi oli ilmoittautunut kisaan, mutta joutui sairastumisen takia jättämään startin väliin.

Ensimmäistä kertaa pidetyistä Marwe-rullahiihdoista järjestäjät saivat paljon oppia, mutta myös runsaasti posiitiivista palautetta, niinpä periaatetasolla on päätetty tapahtuman saavan jatkoa ensi elokuussa!
Järjestävä taho kiittää kilpailijoita, toimitsijoita, yhteistyökumppaneita ja runsaslukuista yleisöä hyvän kisan ja tunnelman luomisesta.
Kisasta on valmisteilla video, joka julkaistaneen lähiaikoina.