Hyvinkään Hiihtoseura

Monnin 4H-kerho etsii kahta nuorta kerhonohjaajaa!
Janne Mononen Vantaan Hiihtoseurasta ja Laura Mononen Hämeenlinnan Hiihtoseurasta putsasivat palkintopöydän parhaista palkinnoista, kun kumpainenkin voitti sarjansa Marwe-rullakisoissa. Sään suosiessa saatiin kisat pidettyä ja kehujakin radasta ja järjestelyistä saatiin kovasti. Sahanmäen reitin varrelle oli saapunut myös kiitettävä määrä yleisöä, osin siksikin että olympiavoittaja Sami Jauhojärvi oli ilmoittautunut kisaan, mutta joutui sairastumisen takia jättämään startin väliin.
Olympiavoittaja Sami Jauhojärvi on vahvistanut osallistumisensa Marwe-rullahiihtoihin. Muita nimekkäitä osallistujia on Hämeenlinnan Laura Mononen ja Maija Hakala.
Marwe-rullahiihtojen järjestelytoimikunnan palaveri Paukunharjulla tiistaina 12.8 klo 19.30
Paukunharjulla
Paukunharjulla. Kokous klo 18.30
Hiihtoseuran ikämiehet paransivat viimevuoden sijoitustaan Vihdin Nummelassa sijoittuen C-sarjassa neljänneksi. Joukkueessa hiihti Antti Niemi, Paavo Ranta, Joni Tonteri ja Petri Ylönen.
Hiihtoseuran Tapio Wallenius on hiihtänyt 2. veteraanien SM-Hiihdoissa Aavasaksassa M75 sarjassa niin perinteisellä kuin vapaalla tekniikalla. Tuplamestariksi hiihti Rajamäen Kehityksen Tauno Tuomikoski. M65 sarjassa Tapio ikäheimonen hiihti kahdesti sijalle 14. Perinteinen hiihdettiin väliaikalähtönä ja vapaa yhteislähtönä.
RSS ATOM