Tietosuoja

Hyvinkään Hiihtoseura    Tietosuoja

EU:n uusi tietosuoja-asetus (GDPR) astui voimaan toukokuussa 2018. Asetuksen myötä HyHs tarvitsee jokaiselta jäseneltään luvan henkilötietojen käsittelyyn. Ilman lupaa emme voi esimerkiksi pitää tietoja jäsenrekisterissä, maksaa jäsenen kilpailumaksuja, lähettää jäsenelle tiedotteita tai muutoinkaan huolehtia jäsenyyksistä millään tavalla. On siis tärkeää, että saamme jokaiselta jäseneltä luvan jäsentietojen käsittelyyn. Alaikäisten jäsenten osalta luvan voi antaa huoltaja.

MS Word -tiedostoRekisteri- ja tietoturvaseloste.docx (19 kB)
Hyvinkään Hiihtoseuran Rekisteri- ja tietoturvaseloste.

Henkilö jota lupa / kielto koskee

*

Mikäli olet huoltaja ja annat luvan alaikäisen huollettavasi tietojen käsittelyyn,
kirjaa suostumusta koskevan huollettavan nimi yläpuolelle ja oma nimesi alapuolelle.

Annatko luvan tietojen käsittelyyn tietosuojakäytännön mukaisesti?

Lisätietoja kohtaan voi laittaa esim. yhteystietoja koskevia lisäselvityksiä (hiihtokoululaiset)

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.