Syyskokouksen satoa

16.11.2022

Hyvinkään Hiihtoseuran väki piti syyskokoustaan kotipesässään Paukunharjulla.

Seuran vilkastunut toiminta näkyi myös kokouksen osallistuja määrässä ja vilkkaassa keskustelussa tulevaisuutta visioitaessa. Lisäksi tähän aikaan vuodesta keskustellaan lajille tyypillisesti lumesta ja ylipäätään olosuhteista. Säilölumi on valtakunnan hiihtokeskuksissa päivän vaatimus, ja saamaa tietysti toivotaan Hyvinkäällekin.

Seuraa nyt kaksi vuotta johtanut Arto Tölmälä valittiin jatkamaan puheenjohtajana tulevat pari vuotta. Johtokuntaan saatiin uusia jäseniä, sillä kokous päätti lisätä sen jäsenmäärää. Uusina jäseninä aloittavat Pasi Enqvist, Päivi Kuosmanen, Markus Teräsniska ja Jukka Viero. Erovuoroista uudelleen valittiin Antti Niemi, Kari Santapukki ja Kari Haaranen. Johtokunnan muut jatkavat jäsenet ovat Kalevi Kanerva, Joni Tonteri, Lassi Vesalainen ja Eija-Maija Viirret. Ainoan tappio koettiin Rea Heijaston jäädessä pois johtokuntatyöskentelystä.

Myös jaostoja perustettiin vuosien tauon jälkeen. Nuorisojaostoon valittiin Markus Teräsniska, Jukka Viero ja Pasi Enqvist. Naisjaostoon Eija-Maija Viirret, Rea Heijasto ja Päivi Kuosmanen. Jaostojen kokoonpanija täydennetään myöhemmin.