Hyvinkään Hiihtoseura

Ajankohtaista

Salivuoro Hämeenkadun koululla klo 16.00 ja hiihtokoulu Perttulassa hiekkaparkista klo 18.00.
Paukunharjulla klo 18.30
Hiihtoseuran lasten ja nuorten hiihtokoulut alkaa 7.9 klo 18.00. Kokoontuminen Perttulan "hiihtoparkissa" eli jäähallin pohjoispuolen hiekkaparkissa.
Treenit ja talkoot (20.7.2020)
Useiden yhteensattumien vuoksi ensi maanantaiksi suunnitellut päättäjäiset siirtyvät tulevaisuuteen. Uusi aika ilmoitetaan myöhemmin!
Paukunharjulla sunnuntaina 26.4 klo 13.00 alkaen poikkeusolot huomioiden seuraavasti:
Tänään tehdyllä päätöksellä seuran yhteisharjoitukset ja hiihtokoulut perutaan toistaiseksi.
Ensi tiistaina 10.3 klo 17.00 alkaen Perttulan tykkilumella Hyvinkään avoimet mestaruushiihdot ja koululaishiihdot. Kaupungin tärkeimmät kisat samalla kertaa.
Perttulan tykkilumella maanantaisin klo 18.00
RSS ATOM